Zou je ook graag orde op zaken willen stellen in jouw dagelijks leven, maar weet je niet waar te beginnen? Vind je het prettig om meer overzicht te krijgen in jouw huis of administratie?
Een Professional Organizer is een specialist in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord. Ik begeleid bij het maken van keuzes. Keuzes in spullen, papieren én tijd.
Ik kan jou begeleiden bij hulpvragen zoals:
- Hoe krijg ik overzicht en controle? In huis of financieel.
- Hoe kan ik prioriteiten scheiden van overige zaken?
- Hoe kan ik mijn spullen/informatie zo beheren dat ik alles snel kan vinden?
- Hoe creëer ik me-time?
Coaching, begeleiding en adviezen van een Professional Organizer zijn voor jou van belang als je:
- Gebrek aan controle hebt
- Gebrek aan overzicht hebt
- Gebrek aan tijd ervaart
- Te veel spullen hebt
- Last hebt van keuzestress
Voor wie?
Iedereen, van jong tot oud, kan te maken krijgen met een situatie waardoor hij of zij het thuis niet meer overziet. Dit kan geleidelijk ontstaan door gezinsuitbreiding, mantelzorg, ouderdom of ziekte. Maar bijvoorbeeld ook door verhuizing, ontslag, scheiding of een sterfgeval.
Als Professional Organizer bied ik optimaal maatwerk, structuur en een helpende hand.
Het geeft voldoening als zaken goed en duidelijk geregeld zijn. Je creëert hiermee meer rust en ruimte voor jezelf.
Hoe werkt het?
1. Je hebt een hulpvraag en belt of mailt mij.
2. We plannen een kennismakingsgesprek in bij jou thuis á 50 minuten.
3. Tijdens dit gesprek brengen we de huidige situatie in kaart en stellen we jouw doelen vast.
4. Hierna ontvang je van mij per mail een offerte.
5. Ben je het eens met de offerte dan maken we een vervolgafspraak waarbij we aan de slag gaan door 1-op-1 begeleiding bij jou thuis of op het werk.
6. We gaan werken aan structurele oplossingen die passen bij jou. Ik ondersteun en geef advies bij het maken van keuzes bijvoorbeeld om je huis opgeruimd en geordend te krijgen.
7. Na het traject krijg je van mij nog een verslag als naslagwerk
zodat je zelfstandig verder kunt.
Wat levert het jou op?
Direct resultaat.
Je krijgt begeleiding bij het creëren van rust, ruimte en overzicht op een manier die het beste bij jou past. Daarbij wordt aandacht gegeven aan zowel jouw privéleven als (wanneer nodig) jouw werk.
Na onze samenwerking heb jij een systeem dat bij jou past, wat je op diverse vlakken kan toepassen nu en in de toekomst. Je kunt hierbij denken aan een systeem over het indelen van jouw tijd, hoe je prioriteiten moet stellen en hoe je de boel opgeruimd houdt. Want….., een opgeruimd huis geeft rust, ook in je hoofd.
NLP zet ik, wanneer nodig, ook in tijdens Professional Organizing trajecten en andersom. Meer informatie over NLP.
Hier kun je mijn tarieven bekijken.
Samenwerkingen
Ik werk ook samen/ heb samengewerkt met: Stichting Kleine ingrepen Mooie Gevolgen, Vitis Welzijn, Stichting NaZorg Westland, Limor en Doel Delfland.